Draai het scherm
Winkelwagen

U heeft geen product(en) in uw winkelwagen.

Keuken-Sfeerbeeld-2000.jpg

Customer Service

For questions, check out the frequently asked questions first or contact our customer service team directly. Our knowledgeable staff will be happy to assist you. We can be reached at info@koqi.nl or call us at 076-532 05 47. Monday to Friday from 9:00-12:30 and 13:30-17:00.

test 1 koloms

anchor id

Linkje

Ordering & Delivery

How can I order a product online?

You follow the following steps:

  • Select an article and its quantity
  • Use the "add to cart" button to place the item in your shopping cart
  • When you have finished shopping, click on the shopping cart. You will then see an overview of your order, in which you can still change the items if you wish
  • Click on "proceed to checkout"
  • Fill in all your details
  • Choose a payment method, agree to the terms and conditions and place the orderYou will now receive an email confirming your order

Have I reserved an item once it is in my cart?

No. Only once payment is completed are you guaranteed the items.

How do I know if my order was successful?

After completing all steps of the ordering process, you will receive an order confirmation via email. If this is not the case, please check your spam box. It is possible that this e-mail ended up there.

When can I expect my item(s)?

You will receive an email as soon as the order has been shipped, it contains a track & trace code that allows you to check the status of the shipment. The information is not yet immediately available when you receive this email, that is only once the order has been processed by the carrier.

We ship all orders quickly. Orders ordered and paid before 4 p.m. on business days will be delivered the next business day (the moment the payment reaches us is the benchmark). Orders placed on weekends (as of Friday 4 p.m.) or holidays will be shipped on the next business day.

If an item is unexpectedly no longer available or temporarily out of stock, we will let you know immediately by e-mail.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf € 50,00 worden gratis verzonden binnen Nederland en België. Voor bestellingen onder € 50,00 berekenen wij € 6,95 verzendkosten voor zowel Nederland en België.

Verzending naar overige landen is ook mogelijk. De verzendkosten zijn afhankelijk per land en worden in het afrekenproces berekend.

Met welke vervoerder wordt mijn pakket bezorgd?

Wij verzenden met DHL of Post.nl.

Kan mijn bestelling naar een pick-up point gestuurd worden?

Dat is geen enkel probleem. Je kunt dit in het bestelproces aangeven en het juiste afhaalpunt selecteren.

Kan ik producten afhalen?

Bij ons kantoor/magazijn in Rijsbergen is het mogelijk om op afspraak producten af te halen. Graag even vantevoren bellen om een dag/tijd af te spreken zodat wij de bestelling klaar kunnen zetten.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

e kunt gebruik maken van het retourrecht. Binnen 14 dagen na ontvangst dient de bestelling geretourneerd te worden.

Dit kan alleen wanneer het product ongebruikt is, in originele staat en in de complete originele onbeschadigde verpakking (zonder tape, plakband, stikkers en etiketten).

Bewaar daarom de verpakkingen tenminste 14 dagen!

Als je de verpakking (of delen daarvan) weggooit dan gooi je eigenlijk ook je retourrecht weg, want de winkelier mag een incompleet product weigeren en mag minimaal het waardeverlies in rekening brengen. Het is bovendien gewoon makkelijk want je kunt alles weer net zo verpakken als je het ontving en opsturen. 

Let op! Barbecues en Zalto glazen kunnen niet worden geretourneerd.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Binnen 14 dagen kun je de bestelling retourneren via PostNL of DHL Benelux.

Meld het retour aan in het retourportaal met de postcode en track & trace code (staat in de ontvangen track en trace mail).


Klik hier om naar het retourportaal te gaan en print het retourlabel uit: https://like2cook.shipping-portal.com/rp/. Vervolgens kun je het pakket afgeven bij een servicepunt.

 

Let op: Ruilen is gratis. Retour sturen en geld terug is op eigen kosten.

Uiteraard kun je het product ook langs brengen of omruilen in ons magazijn:

Like2Cook
Begijneweide 1
4891 TR Rijsbergen

 

Let wel! Artikelen dienen ongebruikt, compleet, in originele staat, in de complete originele onbeschadigde verpakking (zonder tape, plakband, stikkers en etiketten) te worden geretourneerd.

Indien je de verpakking niet compleet of voorzien van tekst, tape, labels of stickers retour stuurt (dus zonder omdoos of inpakpapier) dan brengen wij € 5,00 in rekening. De doos/verpakking is dan beschadigd waardoor het apparaat niet meer in de originele staat verkoopbaar is.

Krijg ik mijn retourkosten vergoed?

Je kunt je bestelling éénvoudig retourneren via ons retourportaal.

 

Let op: Ruilen is gratis. Retour sturen en geld terug is op eigen kosten.

Voor retourneren per post brengen wij € 6,95 in rekening.

 

Wanneer wij je retourzending hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag exclusief de retourkosten (€ 6,95) binnen enkele werkdagen aan je terugbetaald. De terugbetaling wordt uitgevoerd via dezelfde betaalwijze die je hebt gebruikt voor je aankoop.

Betalen

Met welke betaalmehode kan ik betalen?

Je kunt bij Like2Cook op diverse manieren veilig betalen. We hebben de keuze uit de volgende betaalopties:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Sofortbanking
  • Paypal
  • Visa
  • Mastercard
  • Klarna (achteraf betalen)
  • Zakelijke factuur (BTW), hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice via 076-532 05 47

Kan ik ook achteraf betalen?

Je kunt bij ons ook achteraf betalen via Klarna. Nadat de bestelling is geplaatst en verwerkt ontvang je de Klarna factuur via een e-mail. Daarna heb je 14 dagen de tijd om de factuur te betalen.

 

Klarna bepaalt middels een kredietcheck of je achteraf kunt betalen. Like2Cook heeft hier geen invloed op. Het kan zijn dat de betaling door deze kredietcheck wordt afgewezen, in dat geval zult je een annulering terugkrijgen nadat op 'betalen' is geklikt. Bij vragen kun je contact opnemen met Klarna via www.klarna.com of 020-8082852.

Service & garantie

Wat moet ik doen wanneer mijn product defect is?

Is er schade of een defect aan het product binnen twee weken na ontvangst?
Neem dan z.s.m. contact op met Koqi.

Hoeveel jaar garantie it er op een Koqi pan

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Praesent commodo cursus magna, vel scelerisque nisl consectetur et. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur.

Keuken-Sfeerbeeld-2000.jpg
Cookies

KOQI gebruikt cookies en vergelijkbare technieken, zodat we je beter en persoonlijker kunnen bedienen. Meer informatie vind je terug in ons cookiebeleid. Als je verdergaat op onze website gaan we er vanuit dat je daarmee instemt.